Nyt miullekin tuli nuo tekstit tuonne reunoille! ottaa pattiin! no, aloitetaampa sitten!

 

Kokattiin tänään Jutskun kanssa pikku naposteltavaa=) Nimittäin:

Suklaapaloja

Resepti:

n. 15palaa

175g margariinia

4dl sokeria

1tl vaniliinisokeria

3 kananmunaa

2dl maitoa

1tl leivinjauhetta

1½dl kaakaojauhetta

3½dl pähkinärouhetta*

Suorakulmainen vuoka, n.22x30x2,5cm

paista 180 asteisessa uunissa n. 40 min

Säilyvät ilmatiiviissä paikassa noin viikon

*Pähkinät voi myös jättää pois kokonaan