Nyt miullekin tuli nuo tekstit tuonne reunoille! ottaa pattiin! no, aloitetaampa sitten!
Kokattiin tänään Jutskun kanssa pikku naposteltavaa=) Nimittäin:
Suklaapaloja
Resepti:
n. 15palaa
175g margariinia
4dl sokeria
1tl vaniliinisokeria
3 kananmunaa
2dl maitoa
1tl leivinjauhetta
1½dl kaakaojauhetta
3½dl pähkinärouhetta*
Suorakulmainen vuoka, n.22x30x2,5cm
paista 180 asteisessa uunissa n. 40 min
Säilyvät ilmatiiviissä paikassa noin viikon
*Pähkinät voi myös jättää pois kokonaan














*hali*









Kommentit